19 Kasım 2009 Perşembe

Metal Kutu Kaplama ve Polyester İpleri Muhafaza Yöntemi

Evde metal birkaç kutu vardı.Kimileri kaplamaya gerek olmadan kullanılabilir durumdaydı.Dikiş kutusu olarak değerlendirmek istediğim lokum kutusunu ve kalemlik olarak kullandığım silindir şeklindeki metal kutuyu kaplayıp takım yaptım.


Kendinden yapışkanlı kağıt,makas ve cetvel bu iş için yeterli.

Naylon ipler sürekli birbirine dolaşır ve iplerin bir kısmı bu şekilde ziyan olur.Ben naylon iplerimi alüminyum folyo ile kaplayıp saklıyorum.Uzun bi süre idare ediyo.Folyo eskiyince yeniliyorum.Folyoların içinde hangi iplerin olduğunu daha kolay bulabilmek için ipin ucunu birazcık dışarda bırakırsanız işiniz daha  kolay olur ama ben gerek duymuyorum.Benim gibi tertibi-düzeni seven hanımlara,ipleri bu şekilde saklamak tavsiye olunur :)


2 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bu da güzel fikirmiş ama ben ucunu bantlıyorum oluyor hihi:)

Kutu kaplamayı çok seviyorum..

Fulyanna dedi ki...

Papatya prenses;bant da güzel ve daha kolay bir yöntem :)