12 Nisan 2010 Pazartesi

Davetiye Örnekleri

Hoşuma giden ve gitmeyen bikaç davetiyeyi paylaşmak istedim;düğün hazırlığı yapanlara bir fikir olabilir.

Bu davetiyedeki atraksiyon çok hoşuma gitti.

Arabanın içinde gelin ve damat var gördüğünüz üzere.Yanda ise davetiyenin simli bir ipi var ve ipi çektikçe gelinle damat eve doğru hareket ediyor ve en sonunda evin içine giriyorlar bir yandan da davetiyenin yazılı bölümü görünmeye başlıyor.Bunu gösterebilmek için bi kaç resim ekledim zaten :)

Çocuksu muzip şeyleri severim ve böyle atraksiyonlu bir davetiye çok sevimli olsa da insan kararsız kalır heralde.Düğüne özel,gelinin beyazlığını yansıtan sade bir şıklık tercih ederim ben olsam ya da o an çocuksu muzip bi anına denk gelmişse böle bişi de seçebilir insan :)


Bu da nikah cüzdanı gibi düşünülmüş bir davetiye(dışı deriye benzer bişiden yapılmış ve gerçek nikah cüzdanı gibi)


                          

3 boyutlu davetiye isteyenler için..

Kartın içini açınca halay çekenler çıkıyor :)

                            
Bu çok fazla çocuksu bir davetiye;düğünden çok sünnetler için uygun gibi.
                            
Sadelikten ve beyazın şıklığından yana olanlar için..

                              

Bunlar da benim beğenmediğim cinsten davetiyeler :) hele şu dantelli gibi olana çok güldük.Ben dantel örüyorum ya bununla her daim dalga geçen tostum 1:) aa ör ör 300-400 tane,davetiyelere yapıştır,benim bu örnekten yatak odası takımım var dio benle dalga geçiyo uyuz :D şayet birgün bir damat bulup evlenirsem bu Birgül'e dantel örüp davetiye yapacam bakıp bakıp gülsün die :D:D:D

                              
Resimlerin büyük halleri için üzerine tık tık.

6 yorum:

Yemekbahane dedi ki...

AYYY çok güzelmiş,şu gelin damat figürü benim de davetiyemde kullandıklarımdan. Benim davetiyemde de damat gelini kucağına almıştı, bir kitap ayracıydı :)

Fulyanna dedi ki...

Yemekbahane;o çöpten adama benzer gelin ve damat figürünü ben de çok sevimli buluyorum :)

Sizin davetiyenin nasıl olduğunu anladım öle bişi önceden gördüm gibi..

Goncagül dedi ki...

yaaa çok güzelmiş bu nikah cüzdanı gibi olan davetiye. bende ekim ayında evleniyorum kısmetse. hangi firmadan yada nereden aldığınızı söylersen çok sevinicem fulyacım. gidip bizzat bakmalıyım. bayıldımmmmm.

Fulyanna dedi ki...

Goncagül Hanım bildiğim kadarıyla İzmir/Kemeraltında bir matbaa.

Ablama sorayım matbanın adını da öğreneyim sizin için :)

Biz de o nikah cüzdanı gibi olanı çok beğenmiştik :)

Goncagül dedi ki...

çok seviniriim gerçekten. telefon numaraı fln varsa almak isterim. istanbulda yasıorum ama İzmirden buraya kargo ile gelebilecek birşey. çok hoşşş :) şimdiden teşekkür ederim

Fulyanna dedi ki...

Goncagül Hanım kartı ablam getirmiş 2-3 gündür çantamda bekliyordu.Malum düğün telaşımız var anca dönebildim.

Cihan Fotokopi

0232 489 95 17

Mehmet Gezmen

Umarım işinize yarar :)