27 Şubat 2012 Pazartesi

Gereği düşünüldü yaz kızım :)

Karar:Kızım kaç yıldır bu sınava giriyorsun olmuyor işte uğraşıp durma.Hem sen diilmiydin sayısal mezunu olmana rağmen en ufağından bir hemşire,örtmen mühendis,toktor,eczacı olma hakkına sahip olduğun halde ben evkızı olucam evlenicem yemek tatlı yapıcam kocamı beklicem diyen salak.Ben evcimenim ben kariyer yapmak istemiyorum hiç işim olmaz diyen de sendin.Ne bu tantanalar şimdi.Sen yolunu çizdin hayat evet ağzına sıçtı seni buna pişman etti manevi olarak.Karşına çıkan her erkek sen çalışmıyorsun die seni istemedi çalış dedi.Yıllar sonra bir de işin içine maddi pişmanlıkta girdi.Zevkin çok şukela çeyizine herşeyin alasını almak istiyorsun ee kızım beğendiklerin çok pahalı.Beğendiğin bir yatak odası takımı tepe home da 12 milyar mesela.Ama anne baban sana ancak 2 milyara bir takım alabilir sen evlenirken.Kaldı ki sen onlara yük almak istemiyorsun.Üstelik para kazanmanın nasıl bir duygu olduğunu da öğrendin tadını aldın bunun istiyorsunki çeyizdeki her şeyi kendin alasın.

Bu yaştan sonra bi baltaya sap olmaya uğraşıyorsun ama biraz daha sabret çalışma evimin kadını ol diyen bir zengin koca bulucaksın kızım sen evinde oturmaya devam et :) bu yüzden Allah sana bir iş kapısı bile açmıyor kızım  sen mesleğini seçmişin zaten o yolda ilerlemene bak.Yap kekini böreğini bak keyfine :) Allah büyüktür.Üzülme beğendiğin şeyleri alamıyorsun çeyizine die ne kadar iç geçirsende nefsine hakim olmayı ve aldığın çok ufak bişiye bile şükretmeyi biliyorsun.Üzülme belki tepe homelara gelin gidersin :D
not:)benim evlenmem için bana dua edenler hayırlısını diledikten sonra lütfen tepe homelara ikealara gelin gidesin inşallah die dua etsin tamammı :D

Hey Allah'ım yarabbim ya gülme krizine girdim ben yine.Bunları yazmak gibi bir niyetim yoktu sadece sınavın olmadığını haber vericektim. Bugüne kadar sustum çünkü sınavı kazanamadığımı öğrendiğim gün benim için bu mesele kapandı.Ben duygudurumu çok değişken biriyim.Bişi benim için çok önemliyken bir anda benim bile anlayamadığım bi şekilde hiç bir önem teşkil etmeyebiliyor bazen(bknz:ikizler burcu olmamın kıpraşımları) :)

Sınav hazırlık sürecinde kafanızı ağrıttım sonuçtan haberdar etmemek yakışmazdı :D
Tamam biraz ayıp ettim geç haber verdim ama ablama bile çok geç hbaer verdim yani.
Neticeyi öğrendiğim gün ablamlara gitmiştik akşam.Eniştem hoşgeldinden sonra sınav açıklandı mı dedi,evet ya olmadı dedim ee ablan daha açıklanmadığını söyledi ya dedi  eniştem.Ben zaten daha ona da haber vermedim dedim haha :D ki ben günde 10 defa ablası ile tel görüşmesi yapan biriyim düşünün yani.Neyse işte sınav sonucu olumsuz ama ben seneye girme koşullarını taşırsam yine giricem bu sınava :D

haydin iyi geceler yesin sizi böceler :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

hayırlısı olsun...umarım bundan sonrası gönlünüze göre olur...sevgiler...

Gelin Ayşe dedi ki...

hayirlisi olsun insallah ..

Adsız dedi ki...

Bayıldım konuşmalarına çok içten buldum seni.. ah o sınava ben giremedim puan yetersizliğinden dolayı bu sene adalet mezunu olarak girmeyi planlıyorum.. bi arkadaşımda yanlışlarla 150 yazmasına ragmen ve yanlışlar elenince 90 ı geçmesine rağmen metinin anlam bütünlüğünü bozuyor die başarısız ilan edildi.. çok üzüldük.. bu izmir adliyesi kafasına göre nasıl yapar böyle bişi haksızlık bence. ekimdeki ankaradaki yargıtay sınavındada son dakka böle uyuzluk yaptılar. valla insanların hakkına griyolar yazık.. Ama allah bi kapı kapatır diğerini açar üzülme allah hakkında hayırlısını versin..