18 Mart 2012 Pazar

Elma Ağacı :)



Bu ağaçta her büyük dal bir haftayı yapraklar ise günleri temsil ediyor namaz kıldıkça yaprakları boyuyorsunuz(güzel fikirmiş)
Benim yıllar yılı blog dostum sevgili Ayşeciğimin bloğunda gördüğüm bu namaz ağacı bana çok ama çok tatlı bir şeyi hatırlattı bi an yüzüme gülümseme geldi :)

Ben 1. sınıfa giderken öğretmenimiz kocaman bir ağaç çizmişti dallarında sınıf mevcudu kadar elmaları olan.
Elmaların içinde isimlerimiz yazılıydı ve okumayı söktükçe kırmızı boya ile biraz biraz boyuyordu.Elması kızaran yani tamamen kırmızıya dönüşenler okumayı söktü anlamına geliyordu.O elmayı kızartmak için çok çabalıyorduk kimin elması daha çok kızarmış die yarış ediyorduk ne güzel günlermiş şimdi gülümseyerek anıyorum  :)

4 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Bu agaci bende sevmistim ;)

Ayrica o okuma agacindan benim gittigim sinifta da yapilmisti :) Okumayi söken kisinin ismi yaziliyordu agaca, ilk önce okuyaninki en üstlere ;) Tabii bu defa herkes ismini yüksege yazdirma cabasinda oluyor. Ben ve Ali isminde bir cocuk üstlere yazilmisti ismimiz :))

Bana bu güzel animi hatirlattigin icin tesekkürler :)

Sevgiler

Gelin Ayşe dedi ki...

Sana eskiyi hatirlattigim icin mutlu oldum canim beniiim :)

O pis konyaliya bende ah edicem sen merak etme :P

Fulyanna dedi ki...

Sen de saolasın Ceyda ablam bu postun altında seni ev Ayşeyi aynı anda görmekte eskiye dayanan o güzel dostluğumuzu hatırlattı hoş hiç unutmuyorum :)
Ayşecik saolsun elma ağcını hatırlatan o :)

Şu an kırmızı pastel boya ile boyanan o renkli kocman karton gözümün önünde.Sınıfımızın en güzel şeyiydi belki de o ağaç :)
Okuyamayanların da yazık yüzü kızarıyordu ne komik günlermiş ya :)

Ayşecim et ben zaten onu pişman ettim sen merak etme ahım tuttu bak İzmirden koştur koştur Karaman'a gitti :D

onu ayrıca karakol komutanına da şikayet ettim ;) :D

Kıs o pisliği bırak sen bana dua et hayırlısı olması için :)hamilesin ya duaların daha çabuk kabul olur.

Adsız dedi ki...

aa çok güzel fikirmiş gerçekten özellikle çocukları namaza alıştırırken çok etkili olabilir tüm yapraklar dolunca ödüllendirilebilir mesela...böyle böyle alışırlar...selamlar