27 Nisan 2012 Cuma

Dengelerin Değişimi

Çok statik bi yaşam şekline sahip olmama rağmen çark öyle bir dönüyor ki ben kendimi hep tam tersi bir noktada buluyorum. Ne yapıcağımı yada ne yönde ilerlemem gerektiğini bilmediğimden diil hayatın benim istediklerimi bana vermeyişinden dolayı mecbur rotamı değiştiriyorum :)

Ve hayatımın şu son on senesinde deneyimlediklerimden sonra Allah tarafından benim o istediklerimin bana bilhassa sunulmadığını ve henüz çok yeni olan, şu son 2 gündür içinde bulunduğum yönde ilerlemem gerektiğini ve bu yola itildiğimi düşünüyorum (merak etmeyin kötü yola düşmedim :D) benim için hayırlı olanın bu olduğunu biliyorum ya da en azından denemeye değer buluyorum. Bunu aslında bikaç yıldır düşünüyordum ama harekete geçememiştim. Nasıl olduğunu anlıyamadığım bi şekilde kendime hayret ederek ve sevinerek bu durumun içinde buldum kendimi.

2 gün önce beni biri arasa saatlerce telde çene çalabilirdim sıkılmadan ama artık müsait olamıyacağım. Ya da bi yere gidiceksem artık daha planlı olacağım o zaman denen şeyi har vurup harman savurtturamayacağım :) bugüne kadar savurduklarıma sayıyorum zaten. Artık silkinme zamanı geldi o zaman bigün gelicekti biliyordum ama sanki hiç gelmiycekmiş gibi endişeleniyordum işte o zaman bu zamanmış ve şükürler olsun ki gelebildi :)

Ben şimdi yoğunum ya hayatın o sunmadıkları arka arkaya önüme gelir biliyorum ama bu seferde benim vaktim, planlarım, hayat görüşüm ve vizyonum değişmiş olabilir :)

2 gün öncesine kadar savunduğum bazı şeylerin ne kadar lüzumsuz olduğundan dem vurabilirim mesela :)

Aklım başıma geldi, kafama yeni dank etti filan diil ben ataleti yenemiyordum onu yendim ve beni sevindiren de bu zaten; harekete geçmek.
Bugüne kadar her bokumu söledim de noldu nazar değdi, yarıda kaldı hep o işlerim. Büyüklerim anlatma dese de aman nolcak diip paylaşırdım herşeyimi herkesle, ama Mesnevi'den bir alıntı yaparak kapatayım bari :)

Sırların gönülde gizli kalırsa o muradın çabucak hasıl olur. Peygamber demiştir ki; " Her kim sırrını saklar ise çabucak muradına erişir." Tohum toprak içinde gizlenince, onun gizlenmesi bahçenin yeşillenmesi ile neticelenir. Altın ve gümüş gizli olmasalardı... madende nasıl musaffa olurlar, nasıl altın ve gümüş haline gelirlerdi?

Buralardayım merak etmeyin, bloglamaya engel teşkil edecek bir durum söz konusu diil ;)

2 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Valla süpersin, bu yazi sadece senin harekete gecmeni degil belki gecmek icin bekleyenlerede örnek olacak sekilde ;)
(merak etmeyin kötü yola düşmedim :D) bu kisma cok güldüm :D
Mesnevi'nin hayatina etkilerini görüyorum desem ;)
Bazen bende birseyleri hemen söylemeyi sevmem, tam olsun diye beklerim sen böyle yazdiktan sonra daha da dikkat ederim sanirim :P

Sevgiler Fulyacim. Hee unutmadan ben bir MiM baslatmistim senide mimledim, umarim iyi etmisimdir :D

Sevgiler

Fulyanna dedi ki...

Ceyda ablam Mesnevi yine kaldı biliyo musun, okuyamıyorum :(

ilk bi kaç sayfasında kaldım ve o alıntı da zaten edinebildiğim tek bilgilerden :D

Bu arada mimi cvplıcam en kısa zamanda. Ben galiba ablamla yapıcam bu röpürtajı :D