10 Nisan 2012 Salı

İzliyorum; Uçurum

Normalde başkalarının bloğunda değinilmiş konulara değinmeyi sevmem o konu çok umumi bişi olsa bile.. sanki o konu sadece o bloğa aitmiş ben ondan çalmışım gibi hissederim saygımdan ama benim de içimde bu diziyle ilgili farklı cümlelerim var o nedenle konuşmadan edemicem :)(şu an bi blogta bu dizi hakkında güzel bir post okudum da yazmak aklıma oradan düştü)

Dizi izleme özürlüyümdür ben Aliye'den sonra dizi izlemedim ta ki geçen seneki Ömre Bedel ve Unutulmaz'a kadar :)

Bu dizilerde bitti zaten aman aman çok süper diziler olduğu için diil herkesin dizisi var benimde olsun die izlediklerimdi :)

Neyse şu an izlediğim tek dizi Uçurum :) onu da o gün ablamlardaydım ilk bölümü oynuyordu da ölelikle keşfettim yoksa tv karşısında olmıycağım için rastlama ihtimalim bile olmazdı :)

Bu dizide Moldovyadaki doktor bi kızın daha iyi hayat şartları sağlamak için Türkiye'ye gelişi ve akabinde kötü yola düşürülüp nasıl o....u yapıldığının hikayesi anlatılıyor.

Daha başka hikayelerde var tabi..

Merhametli fıtratım gereği her canlıya yardımcı olmaya çalışırım ben. Öyle ki şeker kavanozunun içine kaçmış birazdan kaynar çayın içine kaçıp yanıcak olan karıncaları bile tek tek  kurtarmışlığım vardır :)

Ee insan böle bi yapıda olunca düşününki insanoğlu için nasıl merhametlidir o....u olsa bile.

Dizi de bi çift var ve balayı gecesi oteldeler o sırada kötü yola düşürülen yabancı kızda o otelde ve ağlayarak ilk fuhuşunu yapacak :( ve telefonla otel içindeki başka bi odayı arıyor o da balayı için otelde olan  o kıza denk geliyor ve ondan yardım istiyor. Nomal biri ile fuhuş batağındaki bi kızın yolları böle kesişiyor. Valla bu sahneden sonra içimdeki yaz tatillerinde otellere gitme isteğide öldü; ben tatil yapıyoken yan tarafta bi it bi bayandan faydalanmaya çalışıyor olabilir.

Bundan sonra kötü yolda birine rastlarsam o kişinin bunu kendi isteğiyle yaptığını düşünmeyeceğim(tabi bunu zevkle yapanlarda muhakkak ki vardır ama  bu yola düşürülmüşlerin daha çok olduğunu düşünüyorum artık)ve yardıma ihtiyacı olup olmadığını soracağım.

Bu arada umumi evler vardır bilirsiniz türk filmlerinden öğrenirdik afedersiniz karıyı düzmeye gidipte merhamete gelip onu o bataktan kurtarmaya çalışan babayiğitleri bilir bu millet :)

Ben şimdi bunun mercii neresidir böle bir talepte bulunmaya hakkımız var mıdır bilemiyorum ama umumi evlerin ve biranelerin köküne kıran girmesini diliyorum. Bu ülkede bi yasa çıksa ve buralar kapatılsa keşke.

Erkekler buralara gidemese keşke.. ya da merhametli olup karşıdaki bayana kendisinin de bi anası ya da bacısı olduğunu unutmadan bakabilmek gerçekten bu kadar zor mu?

Bazen böle derin mevzulara dalıp dünyayı sen mi kurtaracaksın diyorum doğanın işleyişi bu heralde elinden bişi gelmez diyip üzüldüğümle kalıyorum.

Neyse ben kaçar diziyi izlemeye gidiyorum.

1 yorum:

Polianna ! dedi ki...

Güzel bir konuya deyinmişsiniz.Hak veriyorum ama bahsettiğiniz yerler zaten devlet kontrolünde olan yerler,Erkeklerin ihtiyaclarını karşılaması için açılmış yerler.Buraların kapatılması belki ilk bakışta dogru karar gibi gözükebilir ama sonrasında , gerek taciz gerek tecavüz olaylarında patlama olacağı da malum bir durumdur.Bende sizle Tezat olan birşey söyleyeceğim.Devir gerçekden değişti yeni nesilden misiniz yoksa eski nesilden mi bilemiyorum ama şimdiki kızların çoğu( %75'den fazlası)1 yıl içinde değiştirdikleri erkek arkadaşlarının hattı hesabı yok ve kendi erkek arakdaşı ile ilişkiye giriyor... Bu kızdan öyle şey beklemem dediğiniz kız bile bunu yapıyorsa ben o evlerin var olması taraftarıyım...Dediğim gibi artık kızların %75'inde kızlık kavramını bilmiyorlar ve daha küçük yaşlarda ilişkiye giriyorlar..Bu da benim kişisel görüşüm ne kadar katılırsınız ne kadar katılmazsınız orasını bilemem iyi günler...