1 Nisan 2012 Pazar

Optimum İzmir

Alışveriş, alışveriş merkezi ve marka manyağı diilimdir ama evelsi gün açılan alışveriş merkezimiz beni ve tüm İzmirlileri  gerçekten çok mutlu etti :) (tek manyaklığım çeyiz düzme konusunda başkaca bişiyim yok valla)
İzmir hep söylüyorum çok küçük bir yer; gezilecek pek bir yeri yok.
Bizim sürekli yaptığımız, yapabildiklerimiz sadece bunlarla sınırlı.
Alsancak'ta yemek yemek, alışveriş yapmak, Kordon'da yürümek-çay içmek.
İnciraltı'nda deniz kenarı keyfi, yemek yenilebilecek keyifli mekanlar ve dostlarla okey oynayabilmek.
Bornova'da Forum avm ve hemen yanındaki İkea'yı gezebilmek.
Balçova; Balçova gerçekten en iyi yerlerden diyebilirim çünkü tüm alışveriş merkezleri bu semtte yanyana konuşlanmış.


Kipa(ki içinde benim en sevdiklerimden Tepe Home ve Boyner var) yanında Ege Park Balçova, Madia Markt, Koçtaş, 5M Migros, Palmiye ve İzmir'in en iyi diyebileceğim alışveriş merkezi olan Agora vardı.


Karşıyaka; çok sevmiyorum ara sıra çarşısına değişiklik olsun die yemeğe gideriz. Tek güzel yanı vapur keyfi canımız vapura binmek istiyorsa Karşıyaka'ya gideriz genelde:)


Yani işin açığı hepi topu koca İzmir'de gezilebilir adam akıllı 2 adet alışveriş merkezi vardı; Agora ve Forum :S


Üstelik bizim Şirinyer'den buralara gitmek için otobüsle 1 saat yolda helak olmamız gerekiyordu. Fakat şimdi metro ile 10 dk'da gidebileceğimiz bize yakın bir alışveriş merkezimiz oldu bu taraflarda hareketlilik kazandı. İzmir'in buna gerçekten çok ihtiyacı vardı.


Ha İzmir'in çok güzel yanları da var altında araba varsa atla 1 saat sonra Kuşadası'ndasın, Çeşme'desin günübirlik deniz keyfi yapılabilecek yerlerindesin. Ben zaten ne olursa olsun İzmir'i hiç bir yere değişmem ama bu yeniliğe ihtiyaç fazlasıyla vardı ve çok iyi oldu. Dün iş çıkışı gittik bu nedenle 2 saat kadar takılabildik ama en kısa zamanda sabah körü gidip akşama kadar  talan edilesi bir yer :) (Koçtaş ve 5M Migros bile içinde büyüklüğünü siz düşünün artık)

Esse, Tantitoni(ki mağazası İzmirde yoktu bildiğim kadarıyla),
Mudo filan sevdiğim çeyiz düzdüğüm mağazalar hepsi bir araya toplanmış çok sevindim ama benim için çok önemli olan mağazalardan Paşabahçe, English Home, Tepe Home ve Boyner de bu tarafa yaklaşsa daha bir mutlu olacağım. Ben dün fazla gezemedim ama umarım bunlarda vardır yoksa Optimum'a da bi şube açsınlar lütfen :)

2 yorum:

bozbek dedi ki...

İzmir'i özledimm

Fulyanna dedi ki...

Bozbek; İzmir de sizi özlemiş :)