29 Mayıs 2012 Salı

♥ 29 Mayıs 1984 ♥


İyi ki doğdummmmm, bak kazık kadar kız oldummmm die akşama kadar hoplayıp zıplayasım var :)
Nasıl olduğunu anlayamadan 28 oldum :)

Geçen sene yaşımın ilerlemesini istemiyordum ve bayanların yaşını nie sakladıklarını idrak etmiştim ama bu sene tam tersi; yeni tanıştığım benden küçük kızların beni kendilerinden küçük sanıyor oluşuna fitil oluyorum, büyüklenesim, ablalık taslayasım gelio :)

Napıyoruz; her doğum günümde yaptığım geyiği(istanbul gibi kız oluşum doğduğum günden belli) yapıyor ve bugüne kadar blogta geçen tüm doğumgünü linklerini veriyoruz :)

2007 yılı postum blogcu veritabanının dandikliği yüzünden kaybolmuş :S diğerlerini kurtardım ama:)

2008 yılı doğum günüm (blogcu)

2009 yılı doğum günüm(blogcu)

2010 yılı doğum günüm

2011 yılı doğum günüm + 2011 yılı diğer doğumgünü postu

Her yıl bir resmimi koymuşum ve günden güne değişik tiplere girmişim. Bu da en güncel ben olsun ki seneye baktığımda geçen sene böyleymişim diyeyim :)


5 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

Mutlu yıllarr:) nice güzel senelere canım.

Adsız dedi ki...

nice yıllara canım :)

Unknown dedi ki...

doğum günün kutlu olsun fulyacım nice uzun senelere

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

mutlu mutlu yılların yaşların olsun inşallah iyiki doğduuun!!!

GAMZELİ ANNE dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllara:)