15 Haziran 2012 Cuma

Galvaniz Tepsi(m) ve Beğendiklerim..

Dün yorgunluğumun üzerine üstelikte geç vakitte telefon aldım. Hadi Balçova'ya  gidelim o çeyiz alışverişi yaptığın yerlere beni de götür dien. O geçen gün benle gelemeyen sevgili G. ablamdı arayan. Vakit çok geçti akşamüstüydü gidiş dönüş 2 saat yol gitmek benim için ölümdü ama kıramadım çünkü onun gerçekten düğünü var ve eksiklerini tamamlıyor:)
Evelsi gün de oraları tavaf ettiğim için sıkılırım sandım ama sanki evelsi gün oraları talan eden ben diilmişim gibi aynı keyifle tekrar gezdim :D

Acaba gözden kaçırdığım bişiler olmuş mu die detaylıca bakındım bu sefer :)

O çok beğendiğim fakat içi yapıştırma olan tespilerde gözüm kalmıştı onlara tekrar bakıyordum G. ablam al hadi al dedi sana hediyem olsun :D

Ne hediyesi bu dedim bayram diil seyran diil; geçmiş doğum günü hediyen dedi ve zorla bana bu tepsiyi aldı saolsun :D

Bana inanılmaz bir huzur veren tepsim :)



*Galvaniz tepsi; 19,90 tl~ Tepe Home

Bazı beğendiğim şeyleri de resimleme fırsatım oldu.

Çatal-kaşık-bıçak kutusunu çok beğendim.
64 tlydi ve benim için çok külfetliydi :)




Kaya&Maya serisi



Kuş figürlü seri tam benlikti :)
Bu çiçekli tabakları çok seviyorum. 
Paşabahçe ürünü olması lazımdı bunların.



Nostaljik bir havası olan saman kağıtlı not defterlerine bayıldım.


Bu sepeti banyo için alıcaktım; içine havluları rulo yapıp koymak gibi bir niyetim vardı ama nasip diilmiş elime çok fazlaca almış olmama rağmen almadan çıktım  :)

Karesini mi alsam ovalini mi die kararsız kaldığım tepsiler ..


8 yorum:

Unknown dedi ki...

biri bu yerlere beni de götür =)

! the Fleurs dedi ki...

Cok hos hepsi :))

http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

Fulyanna dedi ki...

Girlshygirlguide; seni de götürürüz efendim, bi posta da seninle gezerim :D
Bouquet de Fleurs; tşk ederim :)

Adsız dedi ki...

fincanlara bayıldım :) nereden almıştınız


Unknown dedi ki...

Papatya şeklindeki tabaklara bayıldım, tepehome'da mı Paşabahçe'de mi acaba?

Fulyanna dedi ki...

Meryemcim o tabaklari çekeli çok oldu. Ben tepe home'da çekmiştim ama Paşabahçe ürünü o. Her iki yere de bakabilirsin aslinda hala varsa.. :)

birdunyafikir dedi ki...

Tepe Home'de çok güzel ürünler olduğuna dair duyumları aldıkça bir an evvel kendimi oraya atmak istiyorum:)

Fulyanna dedi ki...

Beyza'cım Tepe Home çok güzeldir ve bütçeye uygun şeyler bulmak mümkün ;)