21 Temmuz 2012 Cumartesi

Vakitsizlik...

Ah be blog vallahi burnumda tütüyorsun yemin ederim. İşler benim tahmin ettiğim gibi olmadı bu sıra. Netimiz açılınca işyerinde rahat rahat blog gezerim eskisi gibi diyordum ama nerdeee. İşimden çok memnunum akşam nasıl oluyor anlamıyorum. Bugün mesela şu an itibariyle dötümü sandalyeye koyabildim :) Patronlar kapat git dedi ama ben hala işyerindeyim. Vakitsizlikten dolayı soğumuş kahvemi içerek yazıyorum bir nevi dinleniyorum :) bu yazıyı yazar yazmaz ofisi toparlayıp gidicem.Yazacağım bol resimli postlar var ama yazamıyorum :( işlerse o kadar yoğun ki her an ofise yüzlerce gözlük girip onlarca gözlük çıkıyor :S

Gelen her faturayı gir, tekrar çıkış yap, malları hazırla, ayıkla bilmemne derken başımı kaşımaya vaktim olmuyor.

Bu yoğunluğun sebebi elimizde eskiye nazaran daha fazla marka oluşu. Bu arada şimdilik markalarımız belli oldu ki daha fazla marka ile yola devam edicez.

Eğer ki Ege, Akdeniz ve Marmara'nın bazı şehirlerinde gittiğiniz gözlükçüde Bruno Mazzini, Rapsodi, Deny Arren, Eye Empire gibi markalarla karşılaşırsanız bilin ki o gözlüğü aldığınız gözlükçüye ben yollamışımdır. Napıyoruz efendim bu markaları seviyor ve sevdiriyoruz gitiğiniz gözlükçüde bu markalarla karşılaşır iseniz ben o markayı duymadım demiyor hemen alıyorsunuz :)

Çünkü siz artık bu markaları biliyorsunuz;) :D

Geçenlerde blogları okuyamadım birikti demiştim onları toptan okudum :) 2 gündür yine kimseyi okuyamıyorum :( onları da kaldığım yerden okuycam merak etmeyin okumazsam çatlarım zaten :)

Güzel güzel postlar yapıcam evde söz :)

Ben gerçekten bloğumu özlüyorum. Bilgisayarın başında olupta blogla ilgilnememek nasıl bi üzüntü bilemezsiniz :D

Bu arada herkese sağlıklı, huzurlu, hayırlı, bereketli Ramazanlar diliyorum :)

Hiç yorum yok: