21 Ağustos 2012 Salı

Bu Bayram; Balçova Termal Aquacity..

Öncelikle herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu bir bayram geçirmesini diliyorum kalan şu son bikaç saatimizde :)


Bayramın ilk günü ailemle, sevdiklerimle bayramlaştım. Ben normal günde de tüm çevremle iletişimde olduğum, ziyaretlerde bulunduğum için bayramda görmediklerimi ziyaret edeyim gibi bişi diyemedim :) 

Bu sokağın yerlisiyiz biz komşularda öyle herkes en az 40 yıllık komşu :)
Alt katımızda oturan anneannem ve üst katımızda oturan dayımlardan başka bayramlaşacak başka akrabamız yok. Baba tarafı tüm sülale İstanbul'da, anne tarafı ise Uşak'ta.
Dostlarımla zaten her daim iletişimdeyim ee geriye de bayramlaşacak kimse olmayınca bayram çok kısa sürüyor burda.
Aylar öncesinden iş çevresinden arkadaşlarla konuşuyorduk bayramda bişiler yapalım Kuşadası'nda otel ayarlayalım filan die ama plan yapmadık öylece kalmıştı. Zaten bişi plansız olursa çok daha güzel oluyor. Dün öğlen saati karar verdik o saatte şehir dışına kaçıp zamandan çalamazdık biz de şehir içi bir otobüs mesafesiyle biyere gitmek zorundaydık :D

Dedik Balçova Termal'e gidelim. Hem ben bu yaz ayağımı suya sokamadım die gözüm açık gidecekti; tam anlamıyla denizin verdiği tadı alamadım o eksiklik hala devam ediyor ama yine de eğlenceye fazlasıyla doydum fakat kış gelmeden inşallah denize de kaçarız bigün :)




İş çevresinden arkadaşımız Melek, dün gece rüyamda kaydırak gördüm demek ki buna işaretmiş diyince koptum ben de gece rüyamda döt görmüştüm(şaka yapmıyorum hakkaten gördüm :D) bugün cıscıbıl insanlar göreceğimize işaretmiş dedim :D
Eğer şehir dışına gitme imkanınız yoksa, doyumsuz bir eğlence için, uygun bir ücret karşılığı şehir içinde bu keyfi yaşayabilirsiniz. Balçova Termal'de günlük program var; belirli saatlerde belirlenen yerlerde eğlenceler oluyor. Mesela saat 3'te golf, 5'te dalga havuzu vs. gibi :D

Bu arada eğlencenin  pek çok kısmını resimleme fırsatım olmadı çünkü elimizde botlarla oradan oraya koşturduk, sürekli suyun içindesin bu nedenle makine çantadaydı ve makineyi almaya gitmeye üşendim çoğu kez.




Bu bayram bizim için alengirli kaydıraklardan kayıp suya uçmak demekti; adrenalin böle bişi olsa gerek :D  ki dik gelen, suya daha süratle fırlatan kaydıraklardan kayma cesaretinde bulunamadım ben :)
Boccia'da 3. olup cola'yı kaybetmek demekti :D
Boccia çok komikti ya saat 4'te  oyun vaktiydi bizde tesadüfen ordan geçiyorduk ki oyuna dahil olduk. Boccia 5'er kişilik 4 takımdan oluşan bir oyundu. Yerde 10 dan 50 ye kadar sayılar var ve elindeki halkaları fırlatıp en yüksek puanı toplamaya çalışıyorsun takım olarak :D



Botlarla tünelden geçmek demekti :D



 suların altında amaçsızca zıplamak demekti..
Dalga havuzunda suni dalgalarda sanki yüksek dalgalara kapılmış gibi delicesine coşmak demekti :D

Bu hakkaten çok komikti ya; saat 5 te dalga havuzu vardı programda..
Herkes botlarını kapıp o saatte orada olmuştu ve havuza suni dalga veriliyor güya ve herkes çarpışan oto gibi birbirine çarpıyor filan çok komikti :D


ve eve dönüş ..





Görüşmek üzere..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

yaaaa ne eğlenceli bi tatil olmuş:( ama sen bunu hakettin,ben gezerken sen çalışıyodun :) kıyamam sana:)
darısı tüm tatillerine şekerim :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Çok eğlenmişsin çok güzel görünüyor fotoğraflar :) Ben bu bayram tatil hakkımı Karadenizden yana kullandım :)Geçmiş bayramını kutlarım bu arada:)