21 Ağustos 2012 Salı

Bu ne ya?

Bi kaç gündür ne haber izliyorum ne de gazete okuyorum. Bugün yine ülkenin heryerinin terörden dolayı karışmış olduğunu geçte olsa öğrendim. Antepteki ölenler, yaralılar heryerde bir olay. 
Hergün şehit haberi alınca  gerçekten normal bir olaymış gibi geliyor artık insana çaresiziz ve mecburen bir aymazlık oluyor. Kardeşim benim elimden bişi gelmiyor ben terörü lanetleyince bunların Allah belasını vermiyor kökü kurumuyor ben bloğuma siyah kurdele koyunca hiç  bi bokta olmuyo. Şehitlerin ailesine başsağlığı dileyince başları sağ olmuyo, geçmiş olsun diyince acıları geçmiyo ne yazık ki onların acısını anlayamıyorum. Artık basit cümleler kurup cümlelerimin samimiyetsizliğinde boğulmak istemiyorum. Siyah kurdelenin sadece bir resim olduğu gerçeği beni artık sıkıyor anlamsız ve manasız buluyorum. Bu ülkede güvendiğim tek şey ordudur ama malesef ordu içerde yapıcak bi bok yok. Bu ülkenin terör olayının ana sebebi nedir dış güçler mi nedir amaç neyse sorun neyse benim aklım almıyor kesmiyor bu ülkenin büyük güçleri bulsun ve ne yapması gerekiyosa artık yapsın arkadaş benim isyanım bu pisliklere diil kusura bakmayın bu pisliğin kökünü kurutmayanlara artık. Ben gerçekten artık bu sorunu halletmeyenleri lanetliyorum.

2 yorum:

cingifilli dedi ki...

Yazdıklarına harfi harfine katılıyorum ve izninle twitterda paylaşmak istiyorum.hislerime tercümansın şuan.

Fulyanna dedi ki...

Cingifilli; istediğin gibi kullanabilirsin canım.