4 Ağustos 2012 Cumartesi

Sünnet mevsimi..

Milletin çükünün derdi bizi almış gibi Ramazan girmeden önce aynı hafta içinde 3 kez sünnet düğününe katılınca böyle diyesim geldi :D

Şaka biryana hepsi de değerli insanlardı, yakınlarımızdı yoksa hayatım boyunca hiç katılmadığım kadar düğüne bir hafta içinde katılmazdım :D

İlki bizim ablamla gittiğimiz bir Fethiye tatilinde otelde tanıştığımız çiftin oğluydu. Onlar da İzmirli olduğu için dönüşte görüşmeyi sürdürmüştük. O çiftle çok güzel anılarımız vardı. Tatil arkadaşlığı tatilde kalmıyor gördüğünüz gibi sene 2006'dan bugüne devam ediyor :) o tatilden aslında bloğuma çok malzeme var ama pek anlatmamışım niyeyse..bigün en komiklerinden bir derleme yapayım bari :)

Hem bu sene hala denizi göremedim; belki deniz, kum resimleri görünce kendimi tatile gitmiş gibi hissederim en kısa zamanda yapayım öle post gözümün önünde dursun :)

İlk sünnet Mercan'da yemekliydi. Detaylar güzeldi, imkan olduğu için masraftan kaçılmamıştı :)


Her masaya hem lavanta hem de badem şekeri konulan hatıra amaçlı sünnet şekeri bırakılmıştı.

Sünnet çocuğunun mekana girişi çok güzeldi; efeler tahtta taşıyarak getirdiler. Hemen arkasından efelerin dansı vardı :)




Palyaçoların düğüne gelen davetli çocukları oyalaması-hem aileleri rahat etmiş oldu- onlara hediyeler dağıtması da diğer güzel bir detaydı.

Bir diğeri iş çevresinden bir abinin oğlunun sünnetiydi. O bizim Şirinyer Ötüken Bahçe'de oldu. O mekanı da seviyorum kır düğünleri için ideal, çok güzel bir yer.

Abiye giyecektim ama sıcakta gözüm yemedi evden günlük bir penye elbise geçirip gittim(ablam ve eltileri lütfen abiye giy dese de) :)

Bu elbise için kuaföre gitmeye gerek yoktu aslında ama saçımı taratmak istedim. Abiye topuzu gibi yapmayın toplayın sanki evden kendim yapmışta gelmişim gibi doğal olsun dedim böle bişi yaptılar :D

Güzel de oldu sevdim saçımı :) Altı kaval üstü şişhane gibi oldu biraz ama olsun ben istedim, eğlendik geçti gitti bile :D

Aslında ablamın makineyi alıp resimleri atıcaktım çünkü o gün onun makine daha güzel çekiyor(bakınız birkez daha sony diil de nikon dijital aldığıma pişman oldum )die onunla çekim yapmıştım ama makineyi hergün ablamla olmama rağmen bir türlü  denk getiremedik; makine var usb yok nerde bilemiyoruz :D

Benim makinede olanlardan;
ablishle ben :)

3 yorum:

Aishas Bazaar dedi ki...

Ee hayırlara vesile olsun ne diyelim :)))

Fotoğraflarda güzel çıkmışsınız,abla kardeş benziyorsunuz birbirinize..Allah ayırmasın..

Bu arada,
Blogumda mis kokulu bir çekiliş düzenliyorum,sende katılırsan sevinirim.

http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/08/aishas-bazaardan-hediye-paketi-kazanmak.html

Selamlar,Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Şuan etrafımda hiç küçük oğlu olan tanıdık akraba falan olmadığını farkettim an itibarıyla :) ne çok geçmiş bir sünnet düğününe katılmayalı meğer..
Gitmiş kadar oldum canım ellerine sağlık,
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Lovely posts and blog! Would you like to follow each other?