3 Eylül 2012 Pazartesi

Fuar'da bu sene..

Fuar hala devam ediyor 9'unda kapanıcak; belki bi kez daha gideriz bilemiyorum ama bu bile yetti diyebilirim :)

Kahkaha dolu, keyifli bir fuar geçirdik dün :) son bikaç yıldır fuar böle keyifli gelmemişti bana; bu yıl daha kalabalık, daha fazla stand, daha fazla atraksiyon vardı gözlemlerime göre.

Neyse bilirkişi raporunu bırakıp bizbize hallerimizle fuarda dün neler yapmışız annatim :)

Ekiptekiler hani bayramda Aquacity'e gittiğimiz ekip :D

Ablamlar ve iş çevresinden dostlar..

Manisa'dan ayağımıza kadar gelen, çok sevdiğimiz meşhur mesir macunundan tattık.

Halis mulis Trabzon'dan gelen dil peynirlerinden aldık ve bu sabah bununla kahvaltı ettik :)

Sevgi yumağı oluşturduk :D
Ben Erol Atar vazifesini üstlendiğim için o yumağın dışında kaldım :D


Fuar'ın bu yılki ana sponsoru Tansaş'tı.
Ben bu dev boyuttaki market arabasını çok sevdim ve çok orijinal buldum :)
Tansaş'ın ne olduğunu dememe gerenk var mı; İzmirliler zaten bilir ben kendimi bildim bileli var olan, neredeyse her 100 metrede bir rastlıyacağınız merketler zinciri.
Çeşitli eğlenceler vardı; karoke yarışması bunlardan biriydi..
Ben fuarı tanıtım amaçlı çektim bu videoyu ama şarkıyı söyleyen güzel kızımız beni bir halt sandı, daha bir salına salına söledi bide bana poz verio :D
Kız ben gazeteci filan değilim, plak şirketim de yok kıçıkırık bir bloğum var ama ehh hadi ucundan kıyısından meşhur ettim seni :)
Bu bayandan önce bi teze vardı Allahım onda çok eğlendik ama o an video yapmayı düşünememiştim :D


İzmir  fuarı karaoke yarışması ile  fulyailkim

Ben size hep sölüyom dimi; İzmir Türkiye'nin en gelişmiş köyü :)
Bu köy ölesine küçük ki iğne atsan düşmeyecek kalabalıkta bile tandıklarlan karşılaşırsın.
Bak kimlen karşılaştık tanıyonuz artık onu da; çocukluk arkadaşımız 1:)




Adrenalini bol lunaparkta oyuncaklara binmeye yeltensekte 5 kişi aynı oyuncağa binme konusunda mutabakatı sağlayamadık; birimiz uçan halıya binelim derken diğerimiz ben korkarım dönme dolaba binelim diyordu :D neye bineceğimize karar veremediğimiz ve ömrü hayatımızda denk geldiğimiz en uzun kuyruklardan da uzun kuyrukları beklemeye gözümüz yemediği için binemedik :D
uçan halı işte böle yürekleri ağıza getiren bişi.
Bu ne ki kamikaze,korsan onlar ters bile dönüyor ve o şekilde havada kalıyor, benim kalbim dayanmaz valla :D
Küçük kuzenime Pepe aldım; saatlerce taşıdım onca zahmetle ama sen o kadar taşı, eve döneceğimize yakın ipi kopup balonum uçmasın mı çok üzüldüm :) Pepe gözlerimin önünde gökyüzünün karanlığına, derinliğine karıştı.. orada napıcak yalnız, karanlıkta die üzüldüm :) Ama olsun hayallerimi yükledim ve gökyüzüne uçurdum die farzettim :)
Küçük bi çocuk benim Pepeyi görüyormuş düşünsene çocuğun hayal dünyasındaki hezeyacanı; anneeee pepeee uçuyooo :D
Pepeyi kaybettik, bida baloncuya rastlayamadık, kuzene getiremedik iyi mi..
Küçük çocuklar elinden oyuncağı alınsa neden feryat ediyolar daha iyi anladım ben bile Pepenin arkasından bakakaldım çünkü :D
Bu arada 7 Eylül'de Pepe fuarda haberiniz olsun; veledini götürmek isteyenler varsa kaçırmasın :)





Geçen senelerde dünya mutfakları olurdu bu yıl yöresel yemekler vardı; Kayseri mantısından, Bursa'nın dönerine kadar.
Bizim seçimimiz Balkan yemekleri standından Boşnak mantısı ve Boşnak böreği oldu :)
Bil bakalım ben nerdeyim :D


Canlı yayın sırasında sunucuya el sallayıp zor anlar yaşatttık :D
evet çok hainiz bunu kasti yaptık :P

Bu yıl onur konuğu il; HATAY..
Pepe Hatay'da. :D

Kolyeler çok sevimliydi.





Hatay'dan gelen ustların ellerinden hakiki künefe yedik. Ohh ohh misti :)
Fuar kapanmadan bidaha gidip yiyesimiz var hatta benim İzmit'in halis mulis pişmaniyesinden alasım var :)

Künefenin yapım aşamasını gördük.
Bu standın başında çok güldük. Melek gitmiş defne yaprağından doğal sabunlar, şampuanlar bilmemneler bulmuş gelin dedi şampuan alalım. Bunlar gitti hemen almaya bende diomki bak kız o şampuanı kullanın saçınız dökülsün sizin saçı gür haliniz ve kulanımdan sonraki kel kafanızı çekip öncesi ve sonrası postu yaparım diom :D
Şaka bir yana biz bu kadar gülerken yazık görevli kızcağız da Hataylardan kalkmış gelmiş, deli bunlar demesin die, ben dedim sizin tanıtımınızı yapıcam :D


EXPO'ya destek verdik ..


Murat Boz konseri ayrı bir olaydı zaten; millet sanki çiyan sokmuş gibi çığlıklar atıyordu dur dedik biz de Muradı görmüş şaşırmış insanlar gibi yapalım :D
aaaaaaaa :D
ve işte Murat Boz konserinde çekilen halay:D

10 yorum:

Unknown dedi ki...

desene yanlış zamanda gelmişim izmire:) Hataylı biri olarak gurur duydum:) ama defne yağı alsaydınız iyiydi:D

Swotpisces dedi ki...

çok eğlenmişsiniz...:)

Adsız dedi ki...

Fulya kıskandım valla! Böreğimizin ve mantımızın lezzeti harika ve ben bile uzun zamandır yiyemedim, harika görünüyor:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok eğlenmişsiniz yaa çok imrendim şimdi bak :)) biz de nasipse perşembe günü gidicez ama ben boşnak böreklerini yanımda götürcem :)))afiyet şeker olsun :)

Dengesiz Terazi dedi ki...

fulyacım süpermiş valla benimde gelesim geldi:)))hele hatayın künefesini duyunca gelmesem olmaz bana cebini yazarmısn??senin facebookun ve twiterın varmıydı aceppp:))

Fulyanna dedi ki...

Dengesiz terazi; benim atndığım dengesiz terazi mi?
R. ablam sen misin kıs bu?
Peki bloğunu kapatan bir ecnesen vardı o kim peki?
linki tıklayınca ecnesen çıkıyor kafam karıştı :D

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

bu yıl fuarın açıldığı gün istanbula döndük o yüzden gezemedik ama geçen yıl 9 eylülde fuarın açıldığı gün fuar evlendirme dairesinde düğün yapmıştık fuarın bütün kalabalığının ilgili bendeydi bir sürü kişi alkışladı tebrik etti :) çok güzeldi

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

KUZUM BENİM YERİMEDE GEZ.
BİR SENE BİZDE GİTMİŞTİK ÇOK EYLENCELİYDİ.

Dengesiz Terazi dedi ki...

evet fulyacım tanıdığın namıdeğer biolog reyhan benim:))) facebookun varsa beni ekle diyecme ama dış aramalara kapalı ben bulayım seni oradna msjlarışırız:))

MERVE dedi ki...

çok iyi ya :) ben bakarken yoruldum ne eğlenmişsiniz öyle.. ayrıça trabzon peyniri de yakıyo oraları hee :D memleketim die sölemiyorum bitanedir.