2 Aralık 2012 Pazar

Rengim; kahverengi :)

Yazın ne kadar renkli giyiniyorsam ve gardrobumda pek çok rengi barındırıyorsam kışın da rengim kahverengiye çalıyor hep. 

Otun zortun resmini çekmeyi çok seviyorum biliyorsunuz. Kendimi güzel resim çekme konusunda genelde yetersiz bulurum ama bunun için evde arka fon oluşturamamak benim için büyük sıkıntı :) (bknz: oynayamayan gelin yerim dar dermiş) kendi zevkime göre düzdüğüm bir evim olursa inşallah her köşesini fon niyetine kullanıp harikalar yaratacağım.

Hem birde  profesyonel bir Canon'um  olursa ohh değmeyin keyfime ben ona Canom diyeceğim  :) ahh o zaman daha mutlu olacağım ama olsun ben bloğumu ilk açtığım zamanlarda bsayarın kamerası ile resim çektiğimi biliyorum :D şükür şimdilerde bir makinam var Nikom bana küsmesin onu da seviyorum :)

Canım resim çekmek istedi, bir de kendimi küçük detaylarla, renklerle ve desenlerle anlatmayı seviyorum ben.

Ojede vizon dediğimiz rengi gözlükte balköpüğü die tanımlarız biz.
İşte bunlar bu ara en sevdiklerimden :)

Ayıcıklı küpelerim..
 Ablamın beğendiğim için "al senin olsun" dediği bilekliğim :)



3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok guzel parçalar. Ablan iyi ki de sana vermiş tatlım :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ayıcıklı küpeler çok şekermiş yaa :))

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Ojenin rengini ve gözlüğü beğendiim =)
Güzel günlerde kullanıın ♥