29 Ocak 2013 Salı

2 Animasyon

Okuduğum kitaplar ve izlediğim animasyonlar birikmeden arşivime eklemeye devam edeyim.


Korku filmi tadında animasyonlara taktım bu ara ama ikisi de Coralin'in önüne geçemedi benim için.

Ölü Gelin; ha şimdi bir atraksiyon çıktı ha çıkacak diye beklediğim fakat hiç bir atraksiyonun çıkmadığı çok boş bir filmdi. 

İçinde bolca müzikal de vardı.

Filmde ölüler, iskeletler, mezarlık gibi şeyler olduğu için küçük çocuklara hitap etmese de orta yaş çocuklar ve büyükler izleyebilir.

Ben hiç beğenmedim.

victor Van Dort kısa süre sonra güzel Victoria ile evlenecektir. Ancak genç adam kendini henüz evlenmeye hazır biri gibi hissetmemektedir. Kendi kendine yüzük takma provası yaparken mezarlığın yakınındadır ve yüzüğü yanlışlıkla Ölü Gelin'in parmağına takıverir ve apar topar Ölüler Diyarı'na götürülür. Ölüler Diyarı'ndaki hayat Yaşayanların Dünyası'nın sıkıcılığından uzak ve çok daha eğlenceli bir yerdir. Yine de hiçbir şey Victor'un Victoria'ya kavuşmasına engel olamayacaktır.

Canavar Ev; ölü geline nazaran daha güzel, daha maceralı olduğunu söyleyebilirim. Orta karar bir filmdi. Çocukların çok beğeneceğine eminim ama benim için doyurucu diildi.


Çocuklukla ergenlik arasındaki o rahatsız döneme sıkışıp kalmış on iki yaşındaki DJ Walters'ın çok boş vakti vardır. Bu yüzden de, caddenin karşısındaki ihtiyar Nebbercracker'ın evinde bir tuhaflık olduğunu kafasına takmıştır. Köhne evin bahçesinde sürekli bir şeyler kaybolmaktadır: Basket topları, bisikletler, oyuncaklar ve evcil hayvanlar. Ayıca, Bayan Nebbercracker'a ne olduğunu da merak etmemek mümkün değildir. DJ ile samimi arkadaşı Chowder, oynadıkları basket topu yaşlı adamın bahçesine kaçıp, gizemli bir şekilde evin içine çekilince, harabe eve bir gezi yapmak zorunda kalırlar.





5 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

ikisinide izledim dediğin gibi en korkuncu varoline ilk izlediğimde bu nasıl animasyon falan oldum :)) ama ben diğerlerini de severim :)

ömür dedi ki...

canavar ev'i merak etmiştim..tesekkürler post için gitmekten vazgeçtim:)omurinandi.blogspot.com

Es Life dedi ki...

Ölü gelin'i ben de çok hevesle izlemiştim ama hiç beğenmemiştim, gerçekten çok boş bir film.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

canavar ev daha izlenable geldi sanki :)

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık yazılarının hepsi birbirinden güzel bu arada bende yeni bir blog yazarıyım sizde benim bloguma girip sitem hakkında yorumlarınızı esirgemezseniz çok çok sevinirim....teşekkürler şimdiden
www.hamarathatunum.com