26 Ocak 2013 Cumartesi

CM101MMXI FUNDAMENTALS



Dün Cem Yılmaz'ı izleme fırsatı buldum. Gülmekten öldük harikaydı, konular özenle seçilmişti :D

Son zamanlarda kadercilikten vazgeçip evrene mesaj yollamaya başlamıştım; herşeyin düşüncelerimle gerçek olacağına inandırmıştım kendimi. Olmadı Cem tam da ben bunu yeni keşfetmişken evrenden meddet bekleyen bizlerle öyle güzel eğlenmişsin ki artık evrene sinyal de yollamayacağım :D

Bunu öyle komik anlatmış ki işte gezegenlerden yörüngeden bilmemneden girdi konuya, sonra fizikten kuantumdan hiç anlamaz ama alır bir marketten The Secret okur, evrenden medet bekler. Allah'ım nolur 1000 liram olsun der mesela dedi. Sonra bu gezegenler tabi yörüngede dönüyor hiç işi gücü yok durup lan dünyada isteği olanlara bi bakalım der aşağıya bakar ahmet(atıyorum) 1000 tl bekliyordu atın lan şunun 1000 tl' sini filan diyordu koptum :D bu olayları tabi onun ağzından ve onun hareketleriyle görmelisiniz. 

Ama ben valla Secret okumadım başka kitaplardan değişti düşüncelerim :D

Bende iyi dileklerimi evrene yolluyorum ya gökyüzünden tepeme bir koca düşermiş :D

Teknolojinin ilerlemesi ile gelişen olaylara temas etmesi harikaydı, herkesin akıllı telefon manyaklığına baya uzun değindi, süperdi.

Gurme muhabbeti, kakabüs, little little little in the middle koptuklarımdı :D kadınların muayyen günlerinde ayy üzerime gelme bizim hallerimiz var, beni hiç anlamıyorsun şeklindeki tavırlarını yapmıştı gülmekten öldüm :D

Benim anlatmamla olacak iş diil hangi birini anlatayım zaten onun gibi yapamam ki gidip izlemelisin tek kelimeyle mükemmeldi :D

Hiç yorum yok: