29 Haziran 2013 Cumartesi

Tatil..

1 Temmuz günü işyerimin doğum günü, o gün aynı zamanda çalışmaya başlamamın da 1. yıldönümü olucak. Evet ilk defa bu kadar uzun süre bir yerde çalışıyorum iyi kariyer yaptım :D

Neyse güzel bir tatili haketmiştim Allah izin verirse p.tesi Marmaris'e gidiyoruz. Marmaris'e daha önce gitmiştim, İçmeler'de kalmıştık bu sefer merkeze 35 km uzaklıkta Selimiye'yi keşfedeceğiz. Butik otel seçildi bu sefer. Doğayla iç içe kuzuların meleştiği bir köye gidiyoruz sanırım.

Ne yaptığımı her an takipte olmak istiyorsanız instagramdan takip edebilirsiniz. 

Havuzun şu köşesinden size el sallıyor olucam :D

Deniz manzaralı havuz keyfi burdan manyak güzel görünüyor ama bakalım orada nasıl bir tad alıcaz :)

Umarım keyifli geçer ve oraya varmak nasip olur.

Dönüşte kendi objektifimden karelerle buluşmak dileğiyle..










11 yorum:

Rengarenk Daphne dedi ki...

Bu güzel memlekete hoşgeliyosunuz o halde selimiye de çok güzeldir iyi tatiller:)

Fulyanna dedi ki...

Daphne ne güzel Marmaristesin :)

Rengarenk Daphne dedi ki...

Evet marmaristen yazıyorum:) sevgiler..

GüzelGül dedi ki...

kareler bile insani büyülüyor :) bizim balayinede son bir hafta kaldiii benimde biran önce tatileee ihtiyacim var :)

Mein Blog/Blogum

Fulyanna dedi ki...

Güzel Gül evet ya ben normalde kalabalık yerleri daha çok severim ama burası bi hayli dingin görünüyor bakalım nasıl geçicek :)

Sen de telaşlardasın Allah kolaylıklar versin ve bir ömür mutlu etsin inşallah :)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

orda olmak vardı :D

Mehlika Yıldırım dedi ki...

iyi tatiller canım, hoş bir yermiş, gidileceklere ekledim =)

pelinpembesi dedi ki...

en kısa zamanda tatil ayrıntılarını bekliyoruz:))

Adsız dedi ki...

Selam blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum var beklerim.Sevgiler...http://ipekkuzucu.blogspot.com

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Öncelikle Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den sevgiler gönderiyorum...

minikmini dedi ki...

ah o havuzda ben de olsaydım :)

tatil güzel geçiyordur umarım,sevgiler


www.minikmini.blogspot.com