5 Ekim 2014 Pazar

Baykuş Kurabiye Tarifi

Bayram için minik kuzenime yaptım dün bu kurabiyeleri ama herkes tarafından sevildi :)
Malzemeler; 
  • 2 yumurta
  • 1 paket margarin
  • 1,5 su bardağı pudra şekeri
  • 3,5-4 su bardağı un
  • 1 limon kabuğu rendesi
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 2 paket vanilya
YAPILIŞI;
  1. Yumurtaları, eritilmiş margarini, pudra şekeri, limon kabuğu rendesi ve vanilyaları krem haline gelene dek yoğuralım.
  2. İçine kabartma tozu ve unu ekleyip yoğurmaya devam edelim.
  3. Merdane ile yarım cm kalınlığında açalım.
  4. Su bardağı ile yuvarlaklar keselim.
  5. Şişe kapağı(ben mavi kapak kullandım)ile küçük yuvarlaklar keselim ve baykuşun gözlerini oluşturalım.
  6. Ortalarına damla çikolata, burun kısmına badem koyalım.
  7. Çatalla ayak şekli verelim.
  8. Üzeri açık pembe renk olana dek pişirelim.
Not:Fotoğraftaki şaşkın, meraklı ve şaşı baykuşları bulunuz :p

6 yorum:

Arzu dedi ki...

çok sevimliler, ellerinize sağlık... pişmiş hallerini merak ettim doğrusu.

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ben bunları yiyemem ki oturup izlerim sevimliliklerini.

ebru altin dedi ki...

Bir baykuş sever olarak bu kurabiyelere tek kelimeyle bayıldım. Ellerinize sağlık. Pişmiş halini de görme şansımız var mı acaba :) İyi bayramlar, sevgiler :)

Bengü dedi ki...

Ne kadar sevimli onlar yaa :) Muhtemelen yapsam da yemeğe kıyamam o ayrı :)
İyi bayramlar :)

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Unknown dedi ki...

Çook tatlı görünüyorlar :)
Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr