16 Aralık 2014 Salı

Yeni Yıl Hazırlıkları

Bu sıralar tembelliği yendim ve yıllardır ciddi bir biçimde el atmak istediğim hobilerime tam anlamıyla el attım. Yılların birikimi; gördüklerimi, bildiklerimi, beğendiklerimi, kopyaladıklarımı yüce Rabb'imin verdiği yetenekle ve kendi zevkimle, yorumlarımla birleştirerek ortaya bazı şeyler çıkardım. Bu ara fazlasıyla yoğunum, bir yandan yaptıklarımı sahip olmak isteyenlere yetiştiriyor bir yandan yeni ürünler hazırlamaya çalışıyorum. Yıllardır hayalini kurduğum hobi odamı da ufak ufak detaylarla şekillendiriyorum. Kim bilir belki bir gün hobi odam olmakla kalmayıp minik bir atölyem de olur. Hayaller ne için vardı tabi ki gerçek olmak için :)


Yeni yıl temalı kitap ayraçlarım çok sevildi.

 Çıbıktan adamdan başka şey çizemeyen ben geyik çizdim :)
(bknz; karbon kağıdı saolsun)
Allam verdiğin yetenekler için tşk ederim ama azıcıkta çizim yeteneğim olaydı :p

 Dün  de bu geyikleri yaptım.
Kapı koluna, pencereye, çam ağacına,duvara takılabilecek sevimli birşey oldular.


 Ve tabi ki ağacımızı süsledim şimdiden :D

5 yorum:

Pembe Kreasyon dedi ki...

Umarım hayalindeki minik atolyeye sahip olursun :) Yaptiklarinin hepsi de ayrı ayrı güzel :) Ellerine Saglik

nesrin dedi ki...

Cok sirin süsler hazirlamissiniz, ellerinize saglik.

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Çok zarif olmuş hepsi,canlandıracaklar kondukları yerleri.Ellerinize sağlık.

Gezgin Kova dedi ki...

Çok güzel çalışmalar ellerinize sağlık. Hayallerinizin doğru zamanda doğru yerde gerçekleşsin derim.

Unknown dedi ki...

Kanaviçe kitap ayraçları çok güzel olmuş, ellerinize sağlık :)