25 Aralık 2014 Perşembe

Yılbaşı Çorabı Şeklinde Hediye Paketi Yapımı

Hediye paketlemede sıradanlıktan sıkıldınız ve alternatif arıyor iseniz siz de bu şekilde bir paket hazırlayabilirsiniz. Bu paketi geçen gün çok sevdiğim biri için hazırladım ve kendisi açmaya kıyamadı.
O gün hatta evlerinde gün varmış ve teyzelerin onayından da geçti :D
Öncelikle craft kağıdını istediğim şekilde kestim.
Sizin de benim gibi çizim yeteneğiniz yoksa netten şablon bulup çıktı alabilirsiniz.
Kenarından kontrast oluşturması için kırmızı renk dikiş ipliği ile dikiş makinesinde diktim.
Süslemesinde ise yeni yıla uygun bir kurdele kullandım.
İşte bu kadar basit ve şık bir paket oldu ;)



5 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Şahane bir fikir,ellerinize sağlık..

minikmini dedi ki...

gerçekten bazı paketler açmaya kiyilamiyor , bu da öyle olmuş, ellerinize sağlık

Keyifli Anlar dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ, ELLERİNİZE SAĞLIK.

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve takipteyim :) Bana da beklerim..Sevgiler...

cileklireccel dedi ki...

http://cileklireccel.blogspot.com.tr/ merhaba blog dünyasına yeni katıldım sayfama destekleriniizi beklerim beni yalnız bırakmayın dostluklar kurmaya geldim...:)