20 Aralık 2014 Cumartesi

Yılbaşı Hediye Alternatifi

Aslında aman aman bir yeni yıl hazırlığı içerisinde olmadım hiç bir zaman. Sadece konsepte uygun çalışıyorum bu sıralar. Durumdan mutlu muyum evet. Önümüzde bir de sevgililer günü var daha sonra çalışmalarıma bu yönde ağırlık vereceğim :)

Yılbaşında sevdiklerinize ne alsam diye düşünüyorsanız ya da yılbaşı yemeğine davet edildiyseniz kendi süslediğiniz kavanozlara çerez koyup götürebilir ya da mis kokulu gingerbread cookie'ler pişirip içine doldurabilirsiniz. Hem kendi emeğiniz hem de kalıcı bir hediye olacaktır. 


Kendinize de bir güzellik yapıp şık bir yılbaşı sofrası hazırlayabilir hatta sevdiklerinizi bu masaya davet edebilirsiniz. Bu runner'ı geçen sene yılbaşı temalı ürünler çalışırken dikmiştim. Üzerini de kar taneleri ve incilerle süslemiştim. Beklemede kalın birbirinden güzel ve değişik çalışmalar var sırada benden söylemesi :p



1 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Bunları görünce insanın sofra kurası, hediye yapası geliyor.. Devamını merakla bekliyorum Fulyanna.. Şimdiden iyi seneler..