28 Ocak 2015 Çarşamba

Blog 8 Yaşında !

26 Ocak günü blogumun 8. doğum günüydü, 9. yaşa merhaba dedik. O bir bebekti biliyorsunuz hepinizinki gibi.. ona yillarca emek verip bu yaşa getirdim(hani insan olsa 2.sinifa gidecekti) Hayatimdan bu süreçte çok şeyler geldi geçti. Öyle ki saç rengim değişti, bakiş açim değişti, insanlar geldi ve geçti, sevdiklerimi toprağa verdim, iş hayatina bile atildim, doğup büyüdüğüm ev bile değişti. Ama değişmeyen bir tek şey vardi; o da blogumdu. Tüm bu değişimlere taniklik ederek hep benimleydi. Bazen yazmayi ihmal etsem de yazmaktan hiç vazgeçmedim ve onu büyütmeye devam edeceğim. İyi ki varsin blogum nice yıllara :)

14 yorum:

tosbagalar dedi ki...

Nice yıllara canım seni okumak büyük zevk

_ayca_ dedi ki...

8 yıl olmuş ben yeni keşfettim, aslında kesin denk gelip okumuşumdur gezmişimdir zamanında :) şimdi 8 yıllık paylaşımların içinde kaybolma zamanı benim için :) ben de beklerim hayatisusle.blogspot.com

bilge dedi ki...

Nice yıllara yazmaya devam...zevkle okuyorum yorum bıraksamda bırakmasam da takipteyim sevgiler...

Makyaj Dünyam dedi ki...

Çok tebrik ederim. :)) Ne güzel daha nice yılları olur inşallah. Benim bloğumda 1,5 yaşında inşallah bende görürüm 9. 10. yılları :))

cileklireccel dedi ki...

https://cileklireccel.blogspot.com merhaba blog dünyasına yeni katıldım arkadaşlıklar kurmaya geldim sayfama beklerim beni yalnız bırakmayın.... :)

Unknown dedi ki...

Merhaba, takipteyim tatlım, bana da beklerim
http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

D!mple Rock dedi ki...

mutlu nice nice yaslara
Bnimki de 8i bitirdi :)

Manolya Özkan dedi ki...

Merhaba benim böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

Unknown dedi ki...

Muhteşem...Ne kadar kıymetlidir böyle bir blog hayal bile edemiyorum. Sizi yeni keşfettim ve katıldım. Kahve Yanı'na da gelirseniz çok mutlu olurum :)

Nalan Ünal dedi ki...

Fulya'cım daha nice blog yaşların olsun inşallah:) Sosyal medya hesaplarımız bloglarımızı güncellememizin en büyük erteleyicisi oldu hadi aşalım artık bunu. Blog'un ve bizler burada seni bekliyoruz. kocaman öpüyorum güzeller güzeli

neslice tarifler dedi ki...

Nice yıllarınız/yıllarımız olsun birlikte. Özletme kendini çok.

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

Tebrikler.... Gerçekten cok büyük bir emek... bravo..!!!!

Gültasarimcom dedi ki...

merhaba dile kolay 8 yıl bayıldım azmınıze ama reklamınız yok neden acaba..
banada buyrun lutfen..gultasarim.blogspot.com

Çilekli süt dedi ki...

Yazmıyorsun artık? yazı dizisi ne oldu bekliyoruz :)